I väntans tider...

Nu vill jag ha sommar. Alla vill ha sommar. Vintern har hållit sig kvar alldeles för länge och igår snöade det i Kortedala (!). Men utanför mitt fönster skiner solen, det är lite kyligt men i morgon ska det bli 14 grader och sol säger dem. Då ska jag inte sitta inne, utan ute och sola. Mamma och syster kommer också hem ikväll från ett snöigt Riksgränsen, så förhoppningsvis vill dem också lapa lite majsol med mig i morgon torsdag.

I väntans tider målar jag mina naglar i förra årets "favortisommarnagellack". Chanel, Côte D'azur och rosé tänker jag på då. Lite kul att det var samma färg som mina rosor... jag älskar blommor och jag älskar sommaren. Kom kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0