SPRINGTIME

Sådär ja, då var man tillbaka. På begäran kanske man kan säga, men också för att jag påminns om hur kul det faktiskt är att skriva av sig ibland. Tillkännage sina intryck och erfarenheter. Ja, eller någonting sånt.

Hur som helst har första delen av 2010 varit en berg och dalbana. Lite bra, lite dåligt och lite mitt emellan. Nu är jag väl någonstans mitt emellan men jag längtar efter höga höjder igen. Nu när kylan verkligen börjar släppa och våren börjar komma på riktigt väcks de där underbara känslorna glädje, hopp och kärlek. Tillvaron blir lite lite bättre och allt lite lite roligare. Så nu sitter jag alltså bara och väntar...
 

Bilder från våren 2008 i Göteborg

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0