För krispiga vårkvällar

En dag full med plugg och vårpimpning av lägenheten. Tulpaner, påskliljor och påskris finns nu lite överallt. För att fördriva pluggtiden ytterligare var jag med i en tävling i samarbete med Dagmar och 3. Designa en outfit från Dagmars vårkollektion. Sjukt svårt att bara göra en outfit eftersom hela Dagmars vårkollektion är fantastisk. Därför körde jag något safe och använde mig av vårens färg beige som grund och körde en klassisk jacka över samt en dressad svart sjal (?). Perfekt för valborgsfesten, studentmottagningar osv. En outfit för alla åldrar typ. Aahh nu ångrade jag mig nästan.. kanske skulle kört en som var lite mer vågad. Well well, såhär blev det i alla fall http://f.tre3tre.se/badges/229165739385.jpg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0