Inför helgen...

Nu på fredag fyller min älskling 25 år och det ska firas! Det blir en lugn kväll med middag hos svärföräldrarna på fredag, men på lördag kommer några vänner hit och kalasar. Letar lite inspiration till vad man ska ha på sig och jag kom över den här bilden på Olivia Palermo. Hon är bara för perfekt!

Ändå känns denna outfit ganska lätt att kopiera. Med min nya benvita sidenblus från H&M, min svarta Acne kjol och Jimmy Choo ankelbootsen är det klart, det enda som fattas är ett par riktigt snygga mönstrade strumpbyxor. Det blir helt klart en tur till NK Underkläder imorgon. Och just det! Skinnjackan får nog tyvärr bytas ut mot min svarta Bruuns Bazaar kappa eller min päls. I alla fall i väntan på varmare väder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0