Det finns en liten brud i oss alla...

För några år sedan hade jag svårt att föreställa mig själv som brud. Bröllop, är det ändå inte lite överskattat? Kanske det. Samtidigt har det på senaste tiden bubblat upp tankar där jag föreställer mig själv på en sommaräng, eller en sommarkväll vid havet, med min älskade bredvid mig och alla dem andra i mitt liv som jag älskar bakom mig. Alla är där för en anledning- att fira kärleken. I tanken har jag på mig den mest fantastiska klänning jag någonsin burit... den DÄR klänningen! Äsch, detta kanske låter fjantigt men tanken om att fira just kärleken är något som jag inte kan släppa. Det måste ändå vara den finaste festen man kan ha. 

Nu till sommaren väntar ett bröllop mellan vår egen kronprinsessa och hennes Daniel. Det blir antagligen ett riktigt sagobröllop. Net-a-porters hemsida kan man nu drömma om den DÄR klänningen lite extra, då de har startat en egen Wedding Boutique. Här är mina favoriter:

Notte by Marchesa Asymmetric silk-chiffon gownVivienne Westwood Gold Label Corseted silk satin gownTemperley London Embroidered lace gownTemperley London Embellished crepe-silk wedding gown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0