Klockan tre på morgonen.

En lugn dag och en lugn kväll. Fredagskvällen med härlig middag (som jag lagade till våra goa vänner) och ett besök på Bliss gjorde att en hemmakväll med Ellinor idag kändes helt rätt. Tyvärr är klockan nu tre på morgonen och jag har varken borstat tänderna eller gått och lagt mig. Jag kan helt enkelt inte sova utan Erik, och nu får jag snällt sitta och vänta tills han kommer hem från Avenyn. Patetiskt, jag vet. Men någon annan lösning finns inte. Det är hemmakvällens förbannelse.
Hur som helst så har jag sett två och en halv film ikväll. Laddade ner Twilight New Moon tillsammans med Ellinor, och sedan blev det den animerade Pixar filmen UP. Den senare filmen var inget vidare. Så när Ellinor gick hem för att sova, valde jag istället att se Julie&Julia. En helt underbar film som får en att bara vilja laga mat för resten av livet. Näe, nu måste jag mot sängen. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0