Celeb

Jag har en svaghet för kändisbilder. Med det menar jag inte kändisbilder där Britney Spears visar rumpan i en bil eller liknande. Nej, classy bilder från events där fashionistorna tagit i från tårna eller helt enkelt streetstyle bilder som ger massor med inspiration. Nästan bättre än att läsa ett glossigt magasin, men bara nästa. För det är också en svaghet jag har, tyvärr.

Så, dagens inspiration ger följande...


Blake Lively
Den här kavajen är fantastisk. Om den hade hängt snyggt och prydligt i min garderob hade jag tagit på mig den första bästa fredagkväll och matchat med tajta läderbyxor och ett par riktigt vassa skor.


Kate Bosworth
Orlando Blooms gamla flamma, och kanske Alexander Skarsgårds nya (?) har en stil som jag alltid vill copy rätt av. Inklusive det här.


Eva Mendes
Jag gillar Eva Mendes skarpt, hon är alltid så himla kvinnligt sensuell. Tyvärr hade jag själv nog bara sett ut som en tant i denna outfiten men hon är så vacker.


Diane Kruger
Diane Krugers stil har ofta likheter med Kate Bosworth. Lika snygg jämt. En sådanhär klänning hade jag gärna haft på Nyårsafton, fast jag har redan planer på att sy mig en röd. Well, vi får väl se.


Gwyneth Paltrow
Hur gammal är Gwyneth? Jag har alltid varit ett fan av den här svala skönheten men ju äldre hon blir desto ungdomligare och vassare stil får hon. I love her.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0