And who am I?

"En kul grej". Det därför jag börjat blogga. Det är en kul grej helt enkelt. Jag kommer att skriva om mitt liv och mina tankar för dagen. Mitt liv består av familj, pojkvän och underbara vänner, som så många andras liv. Jag är nu student och jobbar extra som marknadsassistent. Direkt efter studenten 2006 började jag studera medie- och kommunikationsvetenskap, och för ett och ett halvt år sedan skrev jag mitt examensarbete- om just bloggar. Trots att jag hade ett halvår studier kvar innan jag kunde ta ut min kandidatexamen, kände jag att jag behövde en paus. Av en tillfällighet kom jag i kontakt med den framgångsrika konceptbyrån Stylt, och började jobba där som koordinator. Det var ett av de mest lärorika jag gjort i hela mitt liv. Men när våren började gå mot sitt slut kände jag att det var dags att gå vidare och jag började studera igen i somras. Nu är siktet en kandidatexamen men också en masterutbildning i buisness and design. Tror jag. Just nu i allafall. I september flyttade jag ihop med min Erik på Vasaplatsen, och efter en månads renovering efter bästa förmåga lever vi alldeles utmärkt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0