Torsdag den 10 december

Det har varit dåligt med bloggande den senaste tiden.
Så är det, det liksom kommer och går i vågor.

Just nu ser jag på Nobelmiddagen. Fantastiskt roligt tycker jag. Hur torrt som helst tycker min pojkvän. SVT visar nu ett inlägg om en av pristagarna i Paris. Paaariiiiis. Min favoritstad all time. Helt magisk och helt fantastisk. Fast nu har jag inte varit i New York än, så vi får väl se vad jag tycker när jag har besökt den stan.

Om jag ska vara lite av en Nobelrapportör för tillfället så kan jag meddela att Camilla Thulin just berättade vad hon tyckte om de kvinnliga kungligheternas klänningar. Jag är personligen fruktansvärt besviken. Riktigt tråkiga bidrag från både Silvia och Madde, men Victorias klänning var i och för sig inte så dum. Riktigt fin med rosorna på axeln, men den där färgen (som visserligen klär henne) har vi ju sett förut. Boooring. Det här betyder faktiskt att man inte kan ha för höga förväntningar på de bröllopsklänningarna 2010. 
Thank God for Hollywood!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0