Givenchy och min nyårsklänning

Efter en hel dags shopping hade jag ändå inte hittat min nyårsklänning. B-friend och hans lillebror hittade däremot varsin fin fin kostym. Med tunga steg gick jag därför upp till Gårda Textil för att hitta ett tyg som jag kunde göra en nyårsklänning av. Jag hade nästan gett upp när Mamma kom till affären, men fem minuter innan dem stängde hittade vi ett tyg. Mycket förvånande påminner det faktiskt om Givenchys mönster i 2010 s/s campaign... nu får vi bara hålla tummarna att klänningen blir så fin som jag har tänkt mig!

givenchy2

givenchy1
Nästa projekt blir att försöka sy en nästan identisk kavaj som ovan.
Helt underbar att ha till vår och sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0